Nekad Elicio | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elicio

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elicio

Vad är ditt discord namn? eliciollopes

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Jhonny cox och är 22 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, tänker innan han pratar och ren svenne.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jhonny Cox växte upp i en liten stad där han alltid kände sig utanför. Han hade en svår uppväxt då han blev mobbad i skolan för in klädstil (skorta på sig), sitt sätt att prata (ren göteborgska). Vid 22 års ålder har Jhonny lämnat sin hemstad bakom sig. Han har flyttat till en större stad som heter Unive, där han försöker skapa ett nytt liv. Han ser fram imot att skapa vänner och leva livet i denna underbara staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra scenario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du rollspelar på ett sätt som gynnar den andra spelaren.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har blivit bannad för vdm då jag körde på någons bil. Jag har lärt mig att man aldrig för använda ett fordon som vapen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, metagaming, suntförnuft, Powergaming, och combat logging.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skapar inte problem.

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive? Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad
Anledning: Inte kompletterat din ansökan i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka