Inaktuell eliaz2000 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliaz2000

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Ditt discordnamn: eliaz1220

Ange ditt födelsedatum 2 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? kan väldigt mycket regler och är bra på o hålla koll på folk ja vill gärna bli staff på unive för ja är mycket aktiv och de är roligt och kunna hålla koll och lösa reports tycker att de är spännade och testa och bli staff/helper på unive när ja varit delägare och servervakt så kan väldigt mycket regler

Vad tycker du inte fungerar på Unive? att det inte är tillräckligt många som håller koll på personer att folk inte sköter sig att dom gör fel och massa sånt bryter mot regler de har ja gjort själv men de vill ja ändra på nu nu vill ja vara den som ska hålla koll på personer t.e.x jalisco som startar krig mot oss för ingen anledning att vi kan lösa de alltså via staff team

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi sammarbeter och kollar upp problemet att vi specare eller kollar mycket på reports om någon har gjort fel så undersöker vi vad som har hänt och sammarbeter som ett lag vi snackar och löser problemet alla vi på staffteamet att vi sammarbetar som ett lag

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? ja tycker att agera profeesionellt är att man sammarbetar och pratar om det och kolla på reports att vi löser problemet och frågar vad som sker och allt som har hänt ber om klipp så vi ser att vad som är problemet och vad vi ska jobba på

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja kommer jobba hårt inom staffteam ja är bra och smart att lösa upp mina problem och är väldigt aktiv inom rp och privat liv har ja nyss fått sommarlov så de är rätt chill och sitter också rätt så mycket vi datorn och spelar på unive .

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat i 1 år snart

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag har varit servervakt och delägare så ja har rätt så mycket kunskap men det var länge sen men hoppas ni kan hjälpa mig så lär mig igen

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inga som helst problem är alltid redå vill helst bli helper och ja hoppas verkligen att ni godkänner denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka