Nekad Eliasssss | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasssss

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Real_eliassssss__

Vad är ditt Hex:ID 11000015509532d

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer in vid ca 12-13 tiden och spelar till typ 16 sen tar jag paus till 18 sen går jag in till 21-22 tiden sen avrundar jag dagen och tar det chill kanske lite aktiv i dcn

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ca 3-4 veckor inte så länge men vill ändå prova på något nytt på unive då det ser roligt ut och jag vill utvecklas på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kommer nedan i ett separat inlägg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem har uppgiften att ge skin till folk kicka lallare/sv banna om de upprepas fler gånger se till så att alla trivs på servern och hjälpa och under lätta för staffsen med det man kan.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill utveckla mitt jobb på unive och lära känna nya personer och hjälpa folk som behöver min hjälp inne på servern typ om någon blir slagen så kan jag ta klipp sv banna och be nån helper för länga ban om de behövs

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om jag använder sv perm sen för makt och bannar folk som ej har gjort nåt bara för jag förlorar scenarion och resar mina kompisar bara för dem är mina vänner eller gäng medlemmar

Nekad.

Anledning: Du har fått en ban inom loppet av 30 dagar.

Du får ansöka igen den 2025-01-28.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka