Accepterad eliassonelias1 | Ban överklagan [Gamme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliassonelias1

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818866019/

Ditt Hex-ID: 1100001332d3363

Vad är din discord tagg? eliassonelias1#7200

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, Krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har lärt mig att man ska läsa Unives regler om man är osäker kring någonting på servern och har nu tagit reda på vad man får göra och inte får göra så jag kan lova att detta inte kommer ske igen och i fortsättningen så kommer jag alltid kolla upp regler som jag är osäker på

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det tog en stund innan jag blev bannad, vi blev bannade i 60 min jag och en kompis direkt efter misstaget sedan tog det ca 5 timmar innan jag blev bannad i 12 dagar. Som sagt vi ville skapa ett scenario jag och 3 vänner och då skede allt detta. Vi ville absolut inte skada han på något sätt utan bara sätta ner foten för han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag ångrar det jag gjorde jätte mycket. Förstår varför jag blev bannad det var faktiskt bra av staffsen att dom banna mig då jag inte visste att man inte fick ha kniv om man inte är krim nu i efter hand förstår jag problemet jag skapade. Jag älskar unive och tycker det är en riktigt bra server och därför ska detta aldrig ske igen då jag vill bidra till ett bra Community. Killen hade även dragit pistol mot oss för ingen anledning utanför Inquisitor, jag har en server vakt som vittne som var med när det hände

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit avstängd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första skulle jag skulle tagit reda på om man fick ha kniv eller inte och inte lyssnat på kompisen och då skulle inte detta sket jag har nu läst alla regler noga flera gånger om nu efter bannen. Jag vet nu vad man får göra och inte får göra så detta kommer inte ske igen. Jag tog lärdom av min ban och jag förstår varför jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit lärdom av min ban och lärt mig reglerna och vet vad man får göra och inte göra. Så det inte upprepas igen, från första början kanske jag skulle läst igenom reglerna mycket mer men det gjorde jag inte men tog lärdom nu och lästa ALLA regler många gånger om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka