Nekad eliassonelias1 | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eliassonelias1

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818866019/

Ditt Hex-ID: 1100001332d3363

Vad är din discord tagg? eliassonelias1#7200

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde och bar en kniv på mig utan att ha krim rollen på discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare skulle kidnappa en snubbe och vi hade fixat knivar för att en av mina polare sa att man fick ha kniv på sig även om man inte är krim så länge man inte dödar någon och när jag sprang fram till han vi skulle kidnappa så missclickade jag och råka trycka på H så jag råkade döda honom och jag fattar att det är fel och jag har verkligen lärt mig en läxa och nu vet jag även att man inte får ha vapen om man inte är krim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig ban för att jag gjorde fel och jag hade kniv på mig utan att vara krim men jag trodde på min polare och det var inte mening av mig att döda snubben jag missclickade när jag skulle kidnappa honom men jag förstår absolut att jag gjorde fel och jag fattar varför jag blev bannad så jag har lärt mig en läxa och jag ber så hemskt mycket om ursäkt och det ska aldrig ske något liknande igen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit avstängd tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läst reglerna istället för att bara anta att min polare talade sanning och tagit reda på om man fick ha vapen även om man inte är krim och så skulle jag inte ha missclickat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man måste vara krim för att få ha och använda vapen och att om nån säger att en regel är på ett vist sätt så ska man alltid kolla upp så att det stämmer och inte bara anta att det stämmer för det är inte säkert att den personen vet eller talar sanning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Tillbaka