Accepterad eliassonelias1 | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliassonelias1

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? ELIASSON#5555

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar spelar jag från ca 17:00 till 22:00 och på helger kan det variera lite men i snitt skulle jag säga att jag spelar runt 8 timmar på lördagar och söndagar men det kan både vara mer och mindre vissa helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Började i Augusti 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har vart bannad 13 gånger och de flesta är felaktiga svbans men har även blivit bannad för andra grejer och korrekta svbans men jag har tagit lärdom aav minaa misstag och kommer inte upprepa dessa regelbrott

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är precis som en vanlig spelare på servern som rpar men uppgiften en servervakt har är att se till att få bort folk som är inne på servern och bara lallar eller förstör för de andra på servern som vill ha en seriös och rolig rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag varit det sen oktober 2021 och blev av med den ganska nyligen pga av att jag missa ett sv möte och sen har jag aldrig tidigare blivit bannad för sv abuse osv. Sen vill jag även hjälpa servern att få bort problem spelare för det förstör bara rpn och det blir inte kul för någon på servern om det är massa folk som lallaar runt och förstör rpn för alla andra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan till exempel vara om du skulle veta att din polare bryter mot en av serverns regler men att du väljer att inte ta några åtgärder för att det är din polare. Det kan även vara att du revvar dig och andra för att de kanske är hungriga/törstiga ig men inte orkar köpa mat eller om man dör i ett scenario och väljer att revva sig själv för att inte förlora scenariot. Det kan även vara om man dvar folks bilar bara för att vara jobbig mot de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka