Nekad eliass0101 | Beslut Överklagan [Toris] [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Ditt discord namn: eliass0101

Ditt Hex-ID: steam:11000016ffb7a9b

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen gorilla+ped+medlem+krim

Vem/vilka tog beslutet? Mrking, norrlandsjonte momo o Toris satt också där

Varför tror du själv att beslutet togs? För att dem trodde att jag c logga men jag hade redan sprungit därifrån

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom att jag sprang därifrån, jag sprang i 1 minut därifrån o gömde mig emellan en vägg så det svårt att hitta mig. Det som inte som att jag c logga mitt i skottlossning+det var vi som hade fördel så dem förlorade inget på det. När jag skulle hämta skott och bil så fick jag ingen nytta av det då dem körde in i sjukan. Jag får åtgärder men inte dem så just nu är det bara jag som får ätgärder o indragna roller, istället kunde ni prata med båda parterna o inte banna. Lagt flera tusen papp på denna servern samt aldrig fuskat elr begått något värre. Haft flera felaktiga banna som förstörde min historik helt drf kan det vara 30 dgrs bann, egentligen är det 10 st av 15 som är giltiga

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:

Jag springer därifrån upp till FBI byggnaden, jag rpa på att någon plocka mig då det är en allmän plats ändå+det en rimlig plats att ta spawnmenu för att de ska finnas en garage där men det finns ju inte+motpartern skulle aldrig hitta mig här då ddm var upptagna med att ta sina vänner t sjukan. Vill lägga till att vi var 3 mot dem så jag var inte själv. Skrolla från sekund 0:40 o framåt

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

om inte jag får gorillan tillbaka kan jag få medlem o krim iaf, det överdrivet med att förlora allt, vill lägga till att en person tog spawnmenu exakt under skottlossning o fick bann för pwr gaming av bubbleegum. Folk får flera flera chanser för saker dem begår 2ggr, jag kommer ej skriva deras namn här. Jag blir unbannad efter 48h så jag torskar 3 tusen spänn på 2dagar…..

Senast ändrad:
B vill ej störa processen men har väntat sen måndag... är nyfiken

1767462784870.png detta är avståndet jag sprang, jag gömde mig emellan byggnaderna, ni kan se kordinater i loggsen, så jag var ej mitt i en gata liksom.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka