Accepterad eliass0101 | Beslut Överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
44
Ditt discord namn: eliass0101

Ditt Hex-ID: steam:11000016ffb7a9b

Vad för typ av beslut gäller det? 10 poäng för pwr gaming,

Vem/vilka tog beslutet? Redz

Varför tror du själv att beslutet togs? eftersom att jag höll på o pitta polisen när dem gjorde det mot mig, vi gjorde ett custom rån från ingenstans o sedan började viköra iväg, poisen börjar pitta oss från ingenstans, bilen går sönder o vi flyr, sedan snor jag en polisbil o de får reda på att det är jag i den o blir jagad. Blir pittad flertals gånger och jag gör desamma, jag tyckte ej att det var jobbigt o bli pittad så jag gjorde desamma o gjorde de t ngt rolig. Jag hade ej pittat om de it började men jag borde frf ej sjunkit ned t deras nivå. Man fick ingen blackout i bilen därför tänkte ej jag på att rpa på skador tex. Det är en del fel jag har begått men vill också poliserna, tyckt scenariot var allmänt rolig osv. Sedan började dem seriöst köra in i mig som du redz såg. jag sladdade en del med bilen o it rpa på skadorna med, jag förstår att det var fel men tänkte ej så mkt på det då man ej får ngn blackout som sagt. Förstod mina fel i supp.

Hur är beslutet felaktigt? 50 50, jag gjorde fel igenom att pitta tillbaka annars hade jag blivit tagen av dem, tycker att båda gjorde fel och ingen ska klaga på den andra. Men tycker ej om att starta regebrott först så hade ej börjat pitta, jag kunde flytt från dem fast de gick ej när man blir rammad av 3-4 bilar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Redz specca hela scenariot, han vet om att man ej får blackout av den xc90n jag körde.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka