Accepterad eliass0101 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198125857930/

Ditt Hex-ID: steam:110000109debc8a

Vad är din discord tagg? eliass0101 #1545

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-29 121442.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han trodde att jag bara skojade och började slå när jag försökte undvika det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare var i mekko och kollade läget, vi hade anställd 2 nya grabbar som verkade vara schyssta. Vi åker därifrån och 2 h senare får jag ett samtal frårn en p/aa. Han säger att dem inte sköter sig o vi återigen åker tillbaka till mekko. Vi ser dem o de hade ingen namn bricka, fel byxor o skor. Efteråt kommer min bitr chef o ger dem sparken. Dessutom var dem korrupta för att de lagade flertals bilarl utan att skicka faktura (man kunde se det via mekkos ipad) Dessa 2 individer blir arga o börja säga att våran svenska bryter vilket är deras åsikt och det respekteras, dem blir upphetsiga o arga började kalla oss för h@rungar sedan blir vi inte bekvämma med det här vi sa avvisa platsen men de vägrade. Sedan hänger vi med dem så att de kan avlägsna dem börja snacka skit om andra folkslag o börja håna och slå mig, jag undvek det här så länge det bara gick. ca 50 meter bort från mekko så slår jag han, jag ville slå han 1 gång men min mus tweaka o de blev 3 boxar istället. Lall har jag inte gjort. Det finns info på min gamla bann överklagan som du kanske kan ta hjälp av.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig bann, för att jag behövde använda självförsvar för att dessa två grabbar skulle lämna mig och mina polare ifred.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Till exempel, en gång blev jag stoppad av polisen. Jag klev ut ur bilen och sa att om de ville ha min autograf eftersom jag heter Lionel Messi. Jag lärde mig att det är viktigt att vara så realistisk som möjligt och hålla på med sådana saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag istället hade avvaktat och inte slagit till individen, kanske jag inte hade hamnat här o bara spelat på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte anställa personer som inte förtjänar att vara en del av Mekko-verksamheten, samt att kunna använda mindre våld. Sedan fortsätta att spela på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka