- Meddelanden
- 266
- Reaction score
- 41
Berätta vad som hände Jag berättar allt, först begår jag 2 regelbrott, mild vdm o krigsföring från bil. Wiliam speccade mig och såg att jag begick regelbrott. Det som hände sen är att han drar in mig i support och drar min Krim samt drar rollerna. Efteråt skriver jag äckel till honom i pm och blir p bannad samt bannad från dcn. Jag skriver inget mer än äckel till Wiliam.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? 110% det var mitt fel från början att begå dessa regelbrott, jag blev frustrerad och stundtals arg för jag hade tidigare fått indragna roller, detta är inget jag skyller på utan hur jag tänkte i den stunden att shit jag har indragna roller o pallar ej mer liksom. Men de är mitt fel o kalla dig för äckel. Det är bara ditt jobb du gör, man kan ej bli arg på någon som gör sitt jobb o försöker hålla servern ren.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte ta ut ilskan på andra folk, speciellt folk som försöker göra servern bättre för om dem inte finns då Kmr unive inte vara bra. Jag har varit bannad i 1 månad och jag måste säga att de har varit tråkigt. Gillar ej att bli bannad ifrån unive som e favorit servern då man vill ha kul med sina vänner såklart. Kommer aldrig skriva sånt till någon alls
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom att jag är tillräckligt gammal för att förstå mina misstag, jag är ingen sån som bara skriver utan att att mena det. Jag är lojal till servern kommer fortsätta spela o ha kul o inte tänka på att begå regelbrott, speciellt staffdiss. Har aldrig fuskat Elr gjort något skadande mot servern. Denna är min första o sista bann p bann
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja