Antagen eliass0101 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: eliass0101

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag är en ordentlig och självsäker person med mycket erfarenheter inom Rp, kan ta svåra uppgifter och klarar mig galant.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu är det lite staffs som tar reports, samt support. Jag kan förstår att alla inte har tid och därför finns jag här.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att alla gör sitt jobb, se till så att man inte rpar när det är brist på staffs. Specc kontroll och fördelning. Några kan ta support och visa kan göra annat.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara rak, inget höger och vänster utan tala sanning samt att inte vara partisk då förstör man för sig själv och andra. Man kommer inte vara lika pålitlig. Man ska hålla koll på varenda detalj samt se till att man är på gott humör ifall man ska prata med en spelare. Ingen vill höra en taskig ton!!!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har skolan, gym och annat. Är hemma på kvällen så hinner nog 4h spec på vardagarna. Jag är inne 7-9h i helgerna så det kommer att vara gott om tid

Hur länge har du spelat på Unive? Sen januari 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har vart Staff under sommarlovet i 2 veckor, blev tyvärr demotad då jag saknade rpandet, denna gången kommer det bli en förändring och se till att lära mig ifrån saker jag kunde ha gjort annorlunda.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka