Nekad eliass0101 | Ansökan till Servervakt [neoo_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliass0101

Aktiv Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? eliass0101

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016ffb7a9b

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jätte Aktiv. Mellan 16:00-23:00 på vardagar. Helger From när jag vaknar (12:00 isch) tills 05:00. Samt Lov o när jag är ledig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2025-01-18

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) . 1746229069004.png1746229082402.png Bannen av berra är felaktig. Bannen av daplize är jag lite osäker på.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Sv har många varierande uppgifter tex att se till att alla använder de som rpn har o erbjuda och inte att hitta på något eget. Tex att spamma ´´drar ut från bilen´´ För att när man gör de så gör man det flera gånger och det hinner man inte med irl. En till viktigt sak är att man ska ha koll på alla medlemmar så att vi kan lära dem men däremot ha ordning och reda här i communityn. Man är SV vakt och man ska alltid försöka undvika bann, ibland kan det räcka med ett litet /m meddelande. Om hen inte lär sig så behövs det åtgärder från de högre. ytterligare sak är att vi kan rapportera större saker till helper/mods där vi inte kan ta hand om, då sammarbetar vi och tillsammans bygger vi en stark team.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att de förekommer mycket lall på offentliga platser. Tex Trygg Hansa, många brukar backa in i folks bilar och köra in dem i vattnet. Jag blir seriöst jätte irriterad och vill ta åtgärder, inte för att banna dem utan att förbättra rp nivån samt att de ska var så framöver. Ett annat exempel är på Mekonomen är att många kmr in och driftar vilket är orealistisk, för att man gör inte så irl. Dessutom så vill jag lära folk inte bara att banna och ha makt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan tolkas på olika sätt. När de gäller SV så kan det vara att man använder sin makt till fel saker. Tex Jag kommer skicka dig lika fort om du är jobbig. Ibland kan det förekomma saker som är rp, exempelvis att någon följer efter dig. En till korruption är att man använder sin makt i scenarios. Tex att man kan se spelare igenom väggar, teleportera mm.

Exempel på abuse: Att Man bannar folk utan någon gitligt anledning/bannar folk med gitligt anledning fast utan video bevis. Jag vet att man kan banna i 1h men spelar ingen roll, alla vill rpa och spela vidare utan att ha en skuld känsla.

Du är gul spelare, vänta tills du är grön och gör en till ansökan

Mvh neoo_ 🥀

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka