- Meddelanden
- 266
- Reaction score
- 41
Åtgärds-referens
ID: 3218 — Mild (3p)
Typ: Mild Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: Krockar och kör vidare, Rpar inte på skador.
Personal: Koki
Datum: 2026-05-20
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde en bil och krockade INTE!! Då hade jag fått en blackout och inte kunnat köra vidare, kokie beskriver de som att jag körde direkt, vilket man INTE kan göra direkt då blackout/blackscreen påverkar bilens beteende, de gör så att man ej kan gasa direkt och att jag hade automatiskt blivit stannad.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Dem är FEL då jag hade fått en blackout m/blackscreen efter krocken och då hade jag INTE kunnat köra direkt efter, han kunde lika gärna sätta mig i Staff samtal och prata ut de, samt så hade jag tagit klipp och visat honom att jag ej krockade och att det var ENDAST DS, men enligt mina 2 fungerande ögon så krocka jag ej, hade han viljat ha POV direkt så hade jag kunnat ta klipp som sagt+att de var fler tals bilar i de området och mkt DS hade sket mellan oss och andra, har klipp på när set är många bilar samt att ngn råkade bli DS pittad av mig som var 5 m ifrån mig liksom.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja och att i hans klipp ser det ut att jag krokar i 0.5 sekunder och kör direkt o hamnar direkt i hög hastighet, bilen kan ej ens acca så snabbt.
Jag vill att mina poäng blir borttagna från mitt rykte.
Klipp på när man råkar ds pitta ngn (visar att det är mkt ds i det området)
Untitled - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch Untitled by eliass0101 and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Klipp på att det är många bilar i området som orsakar Ds
GTA V Trimmed Clip 1 - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch GTA V Trimmed Clip 1 by eliass0101 and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja