Nekad Eliass | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliass

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? abow7209

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Barry Ljung. Enda sedan Barry var liten har han haft ett stort intresse inom polismyndigheten då hans farfar var en gammal polis.
Barry fick följa med sin farfar på stationen och fick lära sig en del om polis yrket i tidig ålder. Han trivdes bra på stationen och har ända sedan dess velat
bli en polis. En dag när Barry var i 15 års åldern så fick han ett hemskt besked, hans farfar hade omkommit. Detta krossade Barrys hjärta och bestämde
sig för att följa efter sin farfars fotspår. Barry valde att utbilda sig till polis och därav gick han samhäll beteende i gymnasiet.
Barry är idag 35 år gammal och har jobbat inom polismyndigheten i 8 år. Hans drivkraft är självklart att förfylla det som hans farfar inte kunde göra men även
att hjälpa dem personerna som verkligen behöver hjälp. Barry är en väldig social person som har lätt för sig att tala och säga vad han tycker och tänker.
En dag när Barry patrullerade med sin kolega så fick de larm om ett bråk. Barry och hans kolega är först på plats, det de inte viste var att ena personen
var beväpnad med kniv. När gärningsmannen såg poliserna så sprang han mot Barry och knivhögg honom i magen så han föll till marken, där och då trodde Barry att
hans liv var över. "Det finns ingen chans att jag överlever detta" tänkte han.
Idag kämpar han för att få bort kriminaliteten i samhället och göra det säkert för allmänheten att vistas utomhus även på nätterna.
Ändrade att istället för att han var blyg till att han var social och en glädje spridare. Självklart så har Barry rädsla för misslyckande, han är liksom rädd att inte lyckas uppfylla sitt mål att bli polis och bekämpa alla kriminella avskum.
Vad har du för mål med din karaktär? Radovan har som mål att börja jobba inom polismyndigheten och hjälpa allt och alla, bort från krimenella avskum.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har lirat fivem sen 2-3 år tillbaka, lirade på unive sen sent 2021 och lirat på unive lite då och då när den har varit öppen tidigare. jag tycker just unive passar just mig utav rpn och hur servers uppbyggnad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar, Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming 1: Rpa på skador, t.e.x när du krockar och ej rpar på skador då blir de powergaming 1. Powergaming 2: att du rollsplear bara för makt och pengar t.e.x om du bara går in på servern för att push koks. Suntförnuft: Sunt förnuft för mig är logisk tänkande, enligt mig viktigaste regeln, dehär är grundregeln och så som VDM är bara för att förtydliga denna, Vi säger att någon kör en bil i cirka 110 och voltar 1 gång sen landar på däcken igen, tror många hade fortsatt då men om man tänker logiskt och irl så hade de nog smällt riktigt och man hade stannat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes, har ägt en server tidigare, medaljen hette den 15+ som ni ksk vet om. sen har jag rpat sen 4 år tbx :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta din interjuv. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka