Nekad Eliaskassesadu9aszuigf3wq | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
45
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199475781711/

Ditt Hex-ID: 11000015a54f04f

Vad är din discord tagg? eliasksj

Vem var det som bannade dig? Anitchet

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 26281-4831c0935f847202a2d4199a567d3ea3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart banad på grund utav att jag använde mig av x64det var super dumt av mig att jag skaffade en x63 jag ångrar mig super mycker saknar unive och gemenskapen ich alla mina vänner som är kvar jag ber om ursäkt förlåt mig för att jag försörde för andra spelare detta ska aldrig ske igen lovar er det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick ut med mina vänner sen när jag kom hem vart jag banad detta hände för 6 månader sedan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var så rätt en ban kan vara de var jag som gjorde fel detta ska aldrig ske igen förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mins inte riktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? INte skaffat x64 jag vet inte varför jag gjhorde de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer aldrig skaffa någonting som kan försöra för servern eller andra spelare förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag hag saknat unive Kan jag snälla få en till chans och jag förstår om ni inte vill unbana mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka