Eliasjoh09
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 13 Februari 2007
Vad heter du på discord? Eliaz#4669
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 350
Hur aktiv kommer du att vara? nästan hela dygnet
Vad heter du? Elias
Hur gammal är du? 14
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? för att jag vill hålla staden tryggare från rån mord och sånt därfer vill jag bli polis så folk känner sig trygg
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att göra så bra man kan och göra folk trygga i staden man skyddar dem och har koll på kvällen och sånt
Vad vet du om yrket i helhet? att man ska stoppa folk som åker rött och åka så fort man kan på rån och kan alla arbets menyer
Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag har varit chef
Hur är du som person? jag e en vanlig person som heter Elias jag e en snäll samt sträng person i vissa lägen
Är det något vi bör veta om dig? nej
Vad heter du på discord? Eliaz#4669
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 350
Hur aktiv kommer du att vara? nästan hela dygnet
Vad heter du? Elias
Hur gammal är du? 14
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? för att jag vill hålla staden tryggare från rån mord och sånt därfer vill jag bli polis så folk känner sig trygg
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att göra så bra man kan och göra folk trygga i staden man skyddar dem och har koll på kvällen och sånt
Vad vet du om yrket i helhet? att man ska stoppa folk som åker rött och åka så fort man kan på rån och kan alla arbets menyer
Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag har varit chef
Hur är du som person? jag e en vanlig person som heter Elias jag e en snäll samt sträng person i vissa lägen
Är det något vi bör veta om dig? nej