Nekad Eliasjern | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasjern

Aktiv Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
31
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198265996349/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? eliasjern#2252

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Paul Silva är en grabb född 1999 som kommer ifrån Malmvägen.
Paul jobbar med att sälja bilar för tillfället. Paul växte upp med en familj där han har 2 syskon som heter Thiago och Emmanuel och en Pappa som heter Prince
Paul växte upp med att hans mamma dog i cancer när han va 5 år vilket ledde honom i en djup depression eftersom dom hade svårt med pengar och jobbigt efter mammans förlust.
Några år senare när Paul hade fyllt 11 år så fick han ett intresse för bilar då hans granne hade köpt en Nissan GTR då sa Paul till sin pappa (Sån där vill jag ha) Då svara Pappan tillbaka (Då får du jobba arslet av dig och spara ihop pengar till det)
Paul blev 15 år och hade precis fått sitt första jobb på Sports Car Center där han fort växte för firman då han sålde mest bilar för företaget som 15 åring,
Åren gick och när han fyllde 18 år och precis tagit körkortet så kom han hem till sin Pappa med en nyköpt BMW M3 och 5 kassor med mat,
Paul klev ur bilen och sa till sin pappa ( Jag gjorde de jag sa för 8 år sen pappa) Pappan skrek av glädje och tackade sin son för att han hade lyssnat på honom.
Paul är idag 20 år och har sagt hejdå till sin familj då han ska flytta till en nystad och förmodligen skaffa nya vänner och hitta nytt jobb då han har tröttnat på sin hemma stad.
Paul vill lära sig att ta eget ansvar och köpa egen lägenhet och flyga ner till en annan stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag förtjänar att bli whitelistad eftersom jag behöver få lite hjälp att komma igång med mitt rp eftersom jag är lite nyare. Jag kommer ta allting på full allvar och försöka utveckla min karaktär på en seriös nivå, Jag kan bidra med ett glatt humör och en villighet som ingen annan har

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserat mig utav unive är att ni verkar ha ett bra community som är väll uppbyggt ni verkar ha scripts som ser unika ut och välgjorde. Det känns också som en bra server att börja mitt rp äventyr på

Hur hittade du Unive? Genom twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt egna rp genom att se hur andra gör eftersom jag är lite nyare till rp, Mitt mål på servern är att jag tänker starta med ett lite lättare jobb och sen utveckla mig uppåt och klättra upp i ranker på de jobbet jag kommer in på, t ex mekonomen eller bilfirman.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lite samma som förra frågan jag vill utveckla mitt rpande så gott de går och ta mig frammåt och utveckla min karaktär på bästa sätt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka