Nekad Eliasjern | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasjern

Aktiv Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198265996349/

Ditt Hex-ID: 11000011239143d (Hex)

Vad är din discord tagg? Eliasjern#3343

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu på efterhand när jag varit bannad några dagar så har det varit flera olika spekulationer kring varför jag är bannad. Men min första bild av det var att jag såg att Limpis taggade flertalet personer i generellt och alla roller försvann en efter en hos de personerna, jag fick höra att de var rensing av problem spelare. Så jag antar att jag klassades som en sådan, det går även snack om att det var pågrund av deltagande i en discord server. Det kan även de vart en del av det som resulterade i bannen. Om jag får berätta min sida så anser jag faktiskt att jag bidragit med en hel del till servern, jag har 18 totala bans om man ska se på seriösa bans och ingen av dem har tidigare varit permanent som denna nu är. Jag har aldrig tidigare blivit kallad för problem och därför har jag svårt att se min RP som problematisk för servern. Om det var för deltagande i Discord servern Sigma Males och vad jag i efterhand fått höra saker som jag ej stått bakom. Mitt deltagande i servern har endast varit för att mina vänner suttit där och där vi spelat alla möjliga spel men även FiveM. Fick även höra av en person vill ej nämna namn att jag klassats som "doxxare" vilket jag helt ärligt blev kränkt av att höra. Det är något jag ej står bakom och jag är ej del av någon sådan Community och står verkligen inte bakom personer som gör sådana saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag blev bannad så satt jag i ett Support samtal med några helpers där vi diskuterade ett scenario där jag och min vän blivit RDMade av ett gäng, under samtalets gång ser jag Limpis tagga 5-6 poliser och alla deras roller försvinner. Sedan går jag in och checkar Generellt för att jag fått en Tagg. Sen därefter försvinner Unive Discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan ej klassa denna ban som felaktig eftersom jag varit deltagande i en discord server som klassats som problem och medlemmar i denna server hållit på med saker som jag personligen och många andra ej står bakom. Men om det nu är den givna anledningen så har jag full förståelse för varför det blev som det blev till slut. Men i sin helhet så är jag ingen dömande person och beslut tas av i majoriteten av fall men en anledning. Limpis ser mig som ett problem på Unive så har han rätt at tycka det. Men jag själv anser mig ej som en problem spelare. Under mina år på Unive så har jag sett folk blivit permanent bannade och några har varit för problemspelare. Och vad man sett från deras RP jämfört med min så är det stora skillnader i mängder problem de skapar för servern. Jag står ej bakom något av de som skett och vad som hänt av andra människor. Jag är strikt emot sådant. Jag är en trogen Unive spelare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har varit från när jag började på Unive, det var när jag hade en dålig koll på regler som icke medlem men även några från när jag fått lall bans av Staffs. Väljer därav att ej räkna med dem i bannsen och jag anser att jag faktiskt hållt mig ren och jag är ej en spelare som blir bannad ofta. Om jag någon gång blivit bannad har det alltid varit saker jag gjort fel och lärt mig utav. Det har gjort så min RP utvecklats. Jag har aldrig tidigare varit Permanent bannad eller haft några större banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från mina tidigare banns så borde jag faktiskt varit mer försiktig och lärt upp mig grund reglerna innan jag började testa Unive som ickemedlem för att kunna komma undan dem bannsen jag fick, och de andra jag fått senare har jag tagit lärdom ifrån och har utvecklats sedan dess och gör ej om dem felen. Som sagt så har jag aldrig tidigare fått permanenta banns och aldrig gjort sådana regelbrott som bemöts med permanent banns.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av mina tidigare banns, som sagt så är jag ingen spelare som gör regelbrott med mening. Med denna ban jag har nu så har jag lärt mig att man kanske bör tänka efter vilka man umgås med på internet och ta avstånd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka