Nekad Eliasjern | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasjern

Aktiv Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198265996349/

Ditt Hex-ID: 11000011239143d (Hex)

Vad är din discord tagg? Eliasjern#3343

Vem var det som bannade dig? limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag själv är lite osäker på varför jag har blivit bannad. Jag fick inte riktigt någon giltig förklaring till varför jag har blivit bannad. Jag får gissa på att anledningen till bannen ligger i ett missförstånd som jag och drobz hamnade i. Det handlade om att jag hade sålt en av hans peds då jag är ped designer i hans shop. Detta missförståndet har dock löst sig och vi har inget otalt längre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som jag antar hände var att jag hade sålt en ped i drobz discord då jag är ped designer där. Jag antog att jag fick göra så då jag var main ped designer men detta fick jag tydligen inte och detta tyckte inte heller drobz att han hade varit så tydlig med. Vi har nu löst detta och det var endast ett missförstånd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill inte påstå att detta var en felaktig ban då det kanske såg ut som att jag scammade honom när man tittade snabbt. Jag förstod inte riktigt vad han menade när han skrev till mig i PM då han faktiskt inte skrev rakt ut vad jag hade gjort fel, utan han skrev saker som: "Du vet vad du har gjort". Detta är alltså bara ett simpelt missförstånd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har absolut blivit bannad tidigare, då jag spelat på servern väldigt länge. Dessa bans har dock lärt mig en hel del och jag är absolut inte personen som jag en gång var. På senaste har jag knappt skjutit alls eller något sådant, jag har varit väldigt långt ifrån en "problemspelare" som jag var förra året. Jag har lärt mig att det inte är värt det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle säkerhetskolla i första början så detta missförstånd ej uppstod.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, definitivt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ye

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka