Nekad Eliasjern | Ansökan till Staff - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasjern

Aktiv Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: eliasjern

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2004

Varför ska just du bli staff? Vill kunna bidra med något bra och hjälpa servern framåt. Att kunna vara en som anstränger sig och bidrar till ett bättre och roligare unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Brist på kreativitet hos många
Brist av gäng rp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kreativitet är något som kan arbetas på under långtid men för att förbättra den stegvis så hade det varit bra att förnya och uppdatera scipts,MLOs och annat som funnits för länge på servern.

Gäng rpn är ganska stängd nu och känns som det bara är få gäng i rampljuset som syns och hörs. Att kunna få allas involvering i den typ utav rp är något viktigt men också något som hade tagit tid att utveckla och lösa

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är något viktigt i arbetet som staff då man ska kunna tampas med alla sorters ärenden och genom att agera professionellt så bibehåller man att ärenden sköts på rätt sätt och att alla blir likabehandlade.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Gäller att hitta en mitten punkt mellan privat liv och staff arbete. Främst hade staff arbetet vara på kvällar ingame och på discord. Men är alltid kontaktaktbar på discord och svarar så fort jag kan.

Hur länge har du spelat på Unive? 3år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej har aldrig haft möjlighet till att vara staff på unive under mina 3år. Har erfarenhet inom Servervakt och jag vet hur servern fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka