Inaktuell Eliasjern | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasjern

Aktiv Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: Eliasjern

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2004

Varför ska just du bli staff? Jag har spelat på Unive sedan tidigt 2021 och har därför bra koll på hur servern fungerar, både tekniskt och bland spelarna. Under tiden jag har varit här har jag lärt känna communityt och vet hur man kan lösa olika situationer på ett schysst sätt.
Jag är ansvarsfull, tålmodig och bra på att lösa problem snabbt. Jag vill hjälpa till att skapa en positiv och trygg miljö för alla spelare och se till att reglerna följs på ett rättvist sätt. Med min erfarenhet och vilja att hjälpa till tror jag att jag kan göra ett bra jobb som staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det skjuts orimligt mycket, vilket gör att vissa situationer slutar i konflikter istället för att utveckla dett till roligt rollspel som förr. Dessutom finns det ett stort gap mellan intresset för kriminell RP och laglig RP. Det känns som att den kriminella delen får mer fokus, vilket gör att det lagliga rollspelet blir mindre intressant för många spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att det skulle bli bättre om man jobbade mer med att balansera de två sidorna, kanske genom att ge laglig RP fler möjligheter och belöningar för att göra det mer engagerande.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff handlar om att alltid vara rättvis och respektfull, oavsett situation. Det är viktigt att följa serverns regler och behandla alla spelare lika, oavsett vilka de är! Det är väldigt viktigt att agera professionellt, eftersom jag ser det som grunden för att vara en bra staff på unive. När man agerar professionellt bygger man förtroende bland spelarna och visar att man tar sitt ansvar på allvar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag jobbar till 17 på vardagar och är ledig på helgerna. Jag hade hanterat mitt arbete efter jobbet och är mer aktiv på helgerna, samtidigt som jag behåller en bra balans mellan arbete, RP och fritid.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen tidigt 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej har aldrig varit det.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag vill gärna testa allt möjligt och är öppen för alla områden.

+rep Riktigt kompetent kille som kommer göra allt i sin makt för att se till så inga regelbrott sker på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka