Nekad Eliasjern | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasjern

Aktiv Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: Eliasjern#3343

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2004

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna vara en hjälpande han på servern, jag känner att jag vill testa på att ta klivet upp från att vara en Servervakt till att kunna bidra ännu mer som Staff på Unive. Jag vill kunna göra så att serven blir till en bättre server och kunna höja RP nivån succesivt med alla tid som kommer. Kommer göra så mycket som det går för att hjälpa denna servern och staff teamet med all min tid inne på servern. Vill också bidra till jobbet som staff teamet som t.ex kunna vara på andra inriktningar som Kriminell ansvarig eller RP ansvarig osv. Jag vill alltså kunna arbeta mig uppåt och successivt ta stora steg på servern och kämpa mig uppåt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna vara aktiv en hel del, specefika tider är emellan
Vardagar 10-02
Helger 14-04
Sen under specifika tillfällen där som t.ex nu under sommarlovet så är tiderna längre men de kan alltid ändras. Men minst 5h per dag iaf.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har inga tidigare erfarenheter som staff men jag är van med alla kommands som finns på servern, så det blir inget nytt speciellt förutom hur man ska aggera ingame som staff och specca scenarion, ta support osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag hade gärna varit del av kriminell ansvarig teamet och donations ansvariga då det är de områden som tilltalar mig mest inom staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka