- Meddelanden
- 348
- Reaction score
- 31
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Ditt discordnamn: Eliasjern#3343
Ange ditt födelsedatum 20 Januari
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag känner att jag vill testa något nytt då jag enbart Rpat på unive sen jag började och känner nu att jag vill testa på hur det är att arbeta som staff på Unive. Har hört mycket av mina vänner att det faktiskt är kul och lärorikt och därför känner jag att jag vill ta steget och testa på staff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Att kompromissa jobb och spelande är inget problem för mig, jag kommer kunna vara inne dagligen med variationer på tider men ungefär mellan 12-04 Det beror helt på hur en dag ser ut men jag kommer kunna vara aktiv dagligen flera timmar om dagen.
Hur länge har du spelat på Unive? 1år och 7 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har ej varit staff innan men jag har en grundläggande koll om vad som krävs av att vara staff och hur man ska arbeta. Det högsta jag varit innan var Servervakt där jag gjort grundläggande beslut kring bans och kicks på servern. Har självklart koll på commandsen.
/ban tid anledning om någon begår ett regelbrott.
/bring för att bringa person till dig
/reportlist för att se listan på folk som har skickat in reports via /report
/who id för att se persons status om han är krim, ickemedlem osv
/kick för att kicka någon
/toggleid för att sätta på så man ser allas id
/noclip ( gör så man kan flyga i luften )
/spec för att spectatea person sedan /specoff för att sluta specca.
/freeze id för att kunna frysa någon så man inte kan röra på sig och sedan /unfreeze id för att avfrysa
/tpm för att bringa dig till gps satt ut på mappen
/m id för att skriva till person privat
/ooc för att skriva ut ett medelande som alla spelare ser
/setjob för att ändra folks jobb ingame
/sc för att kunna skriva i staffs egna chatt
/sv för servervakt chatten
/goto för att bringa dig till någon spelare
/dv sedan radie för att dva bilar runt om dig eller som du sitter i
/togglename för att både toggla id och steam namn
/skin id för att ge ut skin menu till folk
/revive för att återuppliva person som är död
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen för allt egentligen
Ditt discordnamn: Eliasjern#3343
Ange ditt födelsedatum 20 Januari
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag känner att jag vill testa något nytt då jag enbart Rpat på unive sen jag började och känner nu att jag vill testa på hur det är att arbeta som staff på Unive. Har hört mycket av mina vänner att det faktiskt är kul och lärorikt och därför känner jag att jag vill ta steget och testa på staff.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Att kompromissa jobb och spelande är inget problem för mig, jag kommer kunna vara inne dagligen med variationer på tider men ungefär mellan 12-04 Det beror helt på hur en dag ser ut men jag kommer kunna vara aktiv dagligen flera timmar om dagen.
Hur länge har du spelat på Unive? 1år och 7 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har ej varit staff innan men jag har en grundläggande koll om vad som krävs av att vara staff och hur man ska arbeta. Det högsta jag varit innan var Servervakt där jag gjort grundläggande beslut kring bans och kicks på servern. Har självklart koll på commandsen.
/ban tid anledning om någon begår ett regelbrott.
/bring för att bringa person till dig
/reportlist för att se listan på folk som har skickat in reports via /report
/who id för att se persons status om han är krim, ickemedlem osv
/kick för att kicka någon
/toggleid för att sätta på så man ser allas id
/noclip ( gör så man kan flyga i luften )
/spec för att spectatea person sedan /specoff för att sluta specca.
/freeze id för att kunna frysa någon så man inte kan röra på sig och sedan /unfreeze id för att avfrysa
/tpm för att bringa dig till gps satt ut på mappen
/m id för att skriva till person privat
/ooc för att skriva ut ett medelande som alla spelare ser
/setjob för att ändra folks jobb ingame
/sc för att kunna skriva i staffs egna chatt
/sv för servervakt chatten
/goto för att bringa dig till någon spelare
/dv sedan radie för att dva bilar runt om dig eller som du sitter i
/togglename för att både toggla id och steam namn
/skin id för att ge ut skin menu till folk
/revive för att återuppliva person som är död
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen för allt egentligen
Senast ändrad: