Nekad Eliasjern | Ansökan till Servervakt [Oogway]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasjern

Aktiv Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Elle

Vad heter du på discord? Eliasjern#3343

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 14:00-01:00
tisdag 14:00-01:00
onsdag 15:00-01:00
torsdag 15:00-01:00
fredag 15:00-02:00
lördan 09:00-03:00
söndag 09:00-03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag gick med 13 Juli år 2021 så snart 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 18 Riktiga banns får ej upp bilden men går att kolla.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SVs uppgift är att underlätta för staffsen på servern genom att med deras perms kunna minska lall och regelbrott genom att kunna sv banna och kicka på framföralllt allmäna platser såsom torget o piren osv. Vi är tillför att underlätta staffsen arbete genom att kunna använda våra perms genom att kunna banna/kicka lallare osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli SV igen för att kunna hjälpa staffsen på servern för att kunna förenkla deras arbete och hjälpa till att förbättra Unive och minska spelare som gör regelbrott. Jag vill kunna använda mina perms i ett utvecklande syfte och för att kunna förbättra rpn och förminska lallandet och regelbrotten på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är tillexempel när man ej bannar någon som gör ett regelbrott för den kanske är sin vän eller liknande, abuse kan vara när man revvar för man ej har ätit mat ingame för att få upp HP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka