Accepterad Eliasjern | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliasjern

Aktiv Medlem
Meddelanden
348
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Jernström

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2004

Vad heter du på discord? Eliasjern#2252

Ditt Hex-ID 11000011239143d

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej jag äger ingen PED. https://gyazo.com/8a8d61ddf193f6afd506daa6dcbe26f6

Vilken ped ansöker du för? Man Tjock/gangster maffia, https://docs.fivem.net/peds/a_m_y_downtown_01.webp eller https://docs.fivem.net/peds/a_m_m_soucent_02.webp beroende på vilken som är ledig.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Paul Silva är en grabb på 20 år som kommer ifrån Malmvägen. Paul jobbade med att sälja bilar för t där han även gör kriminella aktiviteter på kvällarna. Paul växte upp i ett kriminellt område med en familj där han har 1 syskon som heter Emmanuel Silva och en Pappa som heter Prince. Paul växte upp med att hans mamma dog i cancer när han va 5 år vilket ledde honom i en djup depression eftersom dom hade svårt med pengar och jobbigt efter mammans förlust. 5 år senare när Paul hade fyllt 10 år så fick han ett intresse för bilar då hans granne hade köpt en BMW M3 då sa Paul till sin pappa (Sån där vill jag ha) Då svara Pappan tillbaka (Då får du jobba arslet av dig och spara ihop pengar till det) Paul blev 15 år och hade precis fått sitt första jobb på Sports Car Center där han fort växte för firman då han sålde mest bilar för företaget som 15 åring, Åren gick och när han fyllde 18 år och precis tagit körkortet så kom han hem till sin Pappa med en nyköpt BMW M3 och 5 kassor med mat, Paul klev ur bilen och sa till sin pappa ( Jag gjorde de jag sa för 8 år sen pappa) Pappan skrek av glädje och tackade sin son för att han hade lyssnat på honom. Paul är idag 20 år och har sagt hejdå till sin familj då han ska flytta till en nystad och skaffa nya vänner och hitta nytt jobb då han har tröttnat på sin hemma stad. Paul vill lära sig att ta eget ansvar och köpa egen lägenhet och flytta ned till Unive staden där han nu blivit gängkriminell i gänget Whyos där han är Vice Boss. PED Skin för just min karaktär i läget han är i nu hade passat riktigt bra då jag anser att de kommer höja min RP med flera steg eftersom de kommer göra så att min karaktär känns mer realistisk och han blir mer igenkännbar men de skulle även vara ett sätt att bevisa hur seriös RPare jag är och Paul Silva PED som jag tänkt mig passar han utseende mässigt.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag bidrar med en hög och seriös rp nivå och jag har RPat på servern ett tag och har 820 timmar spelat på Fivem där jag RPar kriminell som vice boss i Whyos. Jag själv älskar kriminella rpn och att skapa roliga scenarion som går att skratta åt och fortfarande tycka det är kul även om de går åt pipsvängen och man förlorar ett scenario. Många krim på servern är ute efter att göra korta scenarion bara för att vinna ett scenario men så är inte jag, jag tycker det är kul att göra långvariga och utdragna scenarion eftersom jag själv anser att det inte är kul att alltid vinna ett scenario och jag själv tycker det är roligare att uppskatta alla scenarion. Jag som person vill ha en seriös RP runt mig och jag själv och mitt gäng brukar hålla oss till att RPa med seriösa RPare. Med ett PED skin så blir man som ett ansikte utåt ifrån server eftersom de gett en ett förtroende att få tillgång till PED skin.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en PED karaktär eftersom jag Rpat på servern ett bra tag nu och jag känner att jag vill ta nästa steg i RPandet och vill kunna förverkliga min RP med ett 1off1 utseende. IRL så är alla olika men i RP världen så kan karaktärer se nästintill identiska på grund av att folk vill se likadana ut. Och de skulle i sin självklarhet bidra till ett förbättrande Rp där det skulle kunna bidra till bättre scenarion

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål med min PED karaktär är att få ett sånt "eget" utseende som möjligt för att få en sån verklig RP känsla som möjligt. Utseendet kommer i längden bidra till en förbättrad RP ifrån mig eftersom man kommer bli mer igenkännbar i scenarion och de skulle gynna Rpn i längden. De ger mer en realistisk känsla till role playandet och de kommer göra bättre scenarion enligt mig. I framtiden hade det även kunnat bidragit med att min karaktärs utseende kunnat göra bra rp genom att kanske starta upp ett maffia gäng då PED utseendet liknar en maffia boss och de skulle passa bra i framtiden

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka