Nekad eliasj12 | Whitelist ansökning [Estrax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eliasj12

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123005869/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Jonz

Vad är ditt discord namn? Uvuwewe Osas#5197

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär går vid namn Uvowewe Osas och är 53 år gammal. Han har väldigt många smeknamn eftersom majoriteten inte kan uttala mitt namn. Osas är uppväxt i landet Kongo som ligger i central Afrika och som haft ett väldigt tufft ovh dramatiskt liv där borta då hanvart utslängd ur sitt hus eftersom han inte var den medt skötsamma unge. Sedan dess har han levt samt försörjt sig på egen hand. Det var väldigt mycket olagligt som utspelade sig i hemlandet. Efter många år va han så pass igenkänd efter allt han har ställt till med så han valde att ta sitt pick o pack o flytta till staden han lever idag. Osas har ganska mycket erfarenhet av droger och vapen sen innan. Han gillar inte när folk kommer fram med en dålig attityd då han har väldigt kort stubin, men kan vara väldigt snäll till dom som bemöter han med en trevlig ton. Det var inte jätte länge sedan Osas flyttade till staden. Han har väldigt många vänner och kusiner här och just därför valde att flytta hit.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en väldigt seriös RP spelare som har spelat lite från och till. Jag började med FiveM RP runt Februari 2018 och sedan dess har jag haft några pauser men på de senaste månaderna har det stora intresset jag hade när jag började kommit upp igen. Jag är en som föredrar fantastiska scenarion istället för att bara bli rikast eller ha den fetaste bilen. För det är alla roliga scenarion som gör så att jag gillar rp såpass mycket. Jag känner mig bekväm med alla regler och jag vill lägga ner mycket tid på att bygga upp en välutvecklad karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom det jag hittills sett och känt av servern är att det är en väldigt strukturerad server och ett väldigt bra community, det är hög kvaliten på rp till skillnad från andra liknande servrar och det känns som att de som har hand om servern är bra på det dom gör. Jag känner att jag verkligen vill satsa på en karaktär på denna server och därför vill jag bli whitelistad.

Hur hittade du Multistaden? genom vänner samt toppen av serverlistan i sverige.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sakta bygga upp min karaktär, ha sköna konversationer med folk och framförallt försöka få fram realistiska och bra scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen alls

Tillbaka