Accepterad eliasj12 | Whitelist ansökning [Birful] [Colin-SD] [SecretM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliasj12

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123005869/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Jonz

Vad är ditt discord namn? Uvuwewe Osas#5197

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär går vid namn Uvowewe Osas, har väldigt många smeknamn eftersom majoriteten inte kan uttala mitt namn. Osas är uppväxt i landet Kongo som ligger i central Afrika och som haft ett väldigt tufft ovh dramatiskt liv där borta då hanvart utslängd ur sitt hus eftersom han inte var den medt skötsamma unge. Sedan dess har han levt samt försörjt sig på egen hand. Det var väldigt mycket olagligt som utspelade sig i hemlandet. Efter många år va han så pass igenkänd efter allt han har ställt till med så han valde att ta sitt pick o pack o flytta till staden han lever idag. Osas har ganska mycket erfarenhet av droger och vapen sen innan. Han gillar inte när folk kommer fram med en dålig attityd då han har väldigt kort stubin, men kan vara väldigt snäll till dom som bemöter han med en trevlig ton. Det var inte jätte länge sedan Osas flyttade till staden. Han har väldigt många vänner och kusiner här och just därför valde att flytta hit.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer lägga ner väldigt mycket tid och energi till multistaden då jag loggar in varje dag(om jag kan). Jag är en seriös RP spelare. Jag vill kunna skapa en go gemenskap med så många som möjligt och bara ha det fin. Jag känner att jag vill lägga i nästa växel och försöka utväckla Osas så mycket som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server är den lätt bästa servern jag spelat på då jag får en kännsla att det är väldigt många som bryr sig om servern och som försöker utvävkla den så mycket som möjligt. RP nivår på denna server känns långt före alla andra servrar som jag testat och kommer utan tvekan inte lämna denna server före nån annan.

Hur hittade du Multistaden? genom vänner samt toppen av serverlistan i sverige.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill framförallt bygga upp min karaktär så mycket som jag bara kan och ha en riktigt nice tid här på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ingen alls

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka