Accepterad EliasJ | Medlem ansökning [coosmoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

EliasJ

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
3,041
Reaction score
361
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? eliasnya

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min Karaktär heter Leo Johansson och är 32 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min Karaktär skulle beskrivas som driven, Ambitös och godhjätad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Leo Johansson och föddes i Gammelstad, en liten stad i Luleå. Han växte upp med sina föräldrar, men förlorade sin pappa i en bilolycka när han var 12 år. Förlusten påverkade honom djupt och gav honom drivkraften att bli polis och göra skillnad. Leo började jobba hårt i skolan och gick ut nian med toppbetyg i de flesta ämnen. Efter att ha avslutat gymnasiet började han på Polishögskolan, där han lyckades bra. Till slut blev han polis och förverkligade sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög och utvecklad rp nivå, bra roliga scenarion, stora scenarion som alla har roligt på och allmän bra och rolig rp.
Samt vara en förebild för dem andra spelarna på servern. Särskilt dem lite yngre.
Jag är ju ute efter långdragna scenarion som båda parterna har det kul. Sen har jag även varit medlem och kriminell och även staff här. på unive innan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att de e kul och ej e nån makt galen P12a som går skjuter på servern.
Utan rpa för de är kul och att båda parterna ska tycka det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag särskilt när jag var ny till Rollspel men även när jag kört de ett tag och bara tagit fel beslut vid fel tillfällen som krim te.x men jag har alltid kunnat komunicera med staffsen och förstå varför de blivit som de blivit

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vi kan tillexempel ta Suntförnuft som är den gyllenderegeln det innebär att man ska Rollspela som det vorre irl och inte göra omänskliga saker sen har vi RDM också som betyder Random Death Match och innebär att du dödar nån utan bakomliggande senario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack för ni tar er tid o läser

Tillbaka