Antagen EliasJ | Chef-jobb ansökan [Räddningstjänsten] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EliasJ

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
3,041
Reaction score
361
Vilken chefs-position ansöker du till? Räddningstjänsten

Vad heter du i verkligheten? Elias

Vad är ditt användarnamn på discord? eliasnya

Ange ditt födelsedatum: 2 Juli 2009

När fick du medlemskap på Unive? 25 December 2024 Vart medlem dock innan i 2020

Hur rollspelar du på servern? Kriminell Men kommer PAUSEA MIN KRIM ROLL FALL JAG BLIR CHEF SAMT SPELAR PÅ EN LAGLIG KARAKTÄR

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef
Jag har lång erfarenhet från flera branscher, bland annat som chef på Mekonomen, Securitas, Marja och Grovestreet Pizzeria, där jag haft personalansvar och drivit verksamheten. och har vart PA på många yrken. Men har även erfarenheter från min tid på Unicorn när jag var Erfaren Anställd. Samt Personal Ansvarig på Räddningstjästen så kan det administriva

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att utveckla arbetet på Räddningstjänsten genom att noggrant granska vilka jag anställer och hur min personal arbetar. Med min tidigare erfarenhet som chef på olika arbetsplatser har jag en bred kompetens som jag kan använda för att förbättra verksamheten. Det är också viktigt att rekrytera ny personal samt personalansvariga som kan hjälpa till att effektivisera och driva igång arbetet. En annan viktig del i utvecklingen är att ha öppet längre, särskilt på kvällarna, för att öka tillgängligheten och säkerställa att verksamheten fungerar optimalt dygnet runt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Vardagar
17- 23
Lediga dagar 13 - 04

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till [Räddningstjänsten].

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka