EliasJ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EliasJ

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Donation Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
3,042
Reaction score
361
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: eliasnya

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff för jag har spelat på servern ganska länge och är väldigt aktiv. Jag kan väldigt mycket inom yrket och har varit staff på flera server tidigare och där var jag väl omtyckt. Jag är aktiv väldigt ofta och har en hög rp nivå. Jag skriver denna ansökan för att jag har stort intresse av att vara en del av staff teamet.. Jag ansöker till att bli staff för att jag vill rollspels upplevelsen för alla medlemmar som kommer hit till unive ska vara så pass bra som möjligt. Jag kan massor av kommandes.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar på unive är att folk lallar runt på torget och slår varandra och tar folks bilar och det tycker jag inte att det ska vara. Jag tycker också att krim rp på natten inte är så bra heller då det är kanske 30 personer inne och då ska man gå och kidnappa och skjuta vilket jag tycker är tråkigt. Det känns också att rpn är sämre på natten då folk inte är inne på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staff teamet får både bli strängare och börja ta åtgärder åt solklara fel än att ge varningar och banna folk som lallar på piren och slåss och natt rpn jag är uppe ganska sent in på kvällen och kan då hålla koll så det är seriös rp på serven på natten. Man kan ju heller inte sitta uppe på natten och hålla koll då folk har både skola och jobb.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt inom staff yrket är att man kan bete sig och inte lalla och har alltid respekt mot alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? På vardagar mellan 08-22 Helger: Från att jag vaknar ish 13-05

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020 men då lallade jag tog de seriöst typ 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har tidigare erfarenheter inom staff på 4 olika serverar innan. jag kan dom flesta commands och viktiga saker man bör kunna som staff.

Samt vart Mod här 2 gånger och helper 3 gånger

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation, Jobb, Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Jobb, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
B

b

b

b

B

b

Status