- Personal
- Meddelanden
- 3,061
- Reaction score
- 361
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad heter du på discord? eliasnya
Vad är ditt Hex:ID hittar ej e på luren
Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: typ 16:00 till typ 22:00
tisdag: samma som måndag
onsdag: beror på typ 15:30 till 22:00
torsdag: 18:00 till 22:00-23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021 Med pauser mellan åt
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) e på luren
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs igenom att SV banna folk som ej beter sig och som även har i uppgift att hjälpa till o dv:a bilar som står ivägen Alltså kortförklarat underlätta för staffs.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna ta återgärder på folk som ej beter sig för att dom andra spelarna skall kunna njuta av en rolig RP utan lallare och jag kan liksom allt som skall kunnas för att vara SV på unive. Och vill utveckla mitt rollspel
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. buse kan vara tillexempel att man revvar i senario eller en giltlig andledning och det kan även vara att man revvar en kompis baaara för att man känner han kortsagt man andvänder sinaa perms vid fel tillfäle
Vad heter du på discord? eliasnya
Vad är ditt Hex:ID hittar ej e på luren
Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: typ 16:00 till typ 22:00
tisdag: samma som måndag
onsdag: beror på typ 15:30 till 22:00
torsdag: 18:00 till 22:00-23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021 Med pauser mellan åt
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) e på luren
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs igenom att SV banna folk som ej beter sig och som även har i uppgift att hjälpa till o dv:a bilar som står ivägen Alltså kortförklarat underlätta för staffs.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna ta återgärder på folk som ej beter sig för att dom andra spelarna skall kunna njuta av en rolig RP utan lallare och jag kan liksom allt som skall kunnas för att vara SV på unive. Och vill utveckla mitt rollspel
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. buse kan vara tillexempel att man revvar i senario eller en giltlig andledning och det kan även vara att man revvar en kompis baaara för att man känner han kortsagt man andvänder sinaa perms vid fel tillfäle