Nekad EliasH | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EliasH

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Holger_22#0611

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från en tuff bakgrund pga av att hans pappa gick bort när han var liten och har växt upp med sin ensamma mamma som har haft dr missbruk. Han har nyligen fyllt 23 och under sina 22 år i livet så har han hjälpt sin mamma väldigt mycket och har haft sitt intresse inom bilar som har hållit honom vid glädje.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa till inom olika jobb som helst innehåller bilar och jag kommer att ha en öppen karaktär som kan hjälpa till med att göra rollspelet roligare och är lättare att identifiera med hjälp av hans intressanta bakgrund och stil. Därför tror jag att jag kan göra rollspelet lite roligare inom den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag t.ex blir stoppad av en plis så ska jag inte göra alt i min makt för att försöka göra det så svårt som möjligt för polisen samt försöka göra scener mer realistiska genom att spela mer seriöst

Hur hittade du Unive? Jag har en kompis på denna server som jag har tittat på när han spelar och har tyckt att det ser väldigt roligt ut och därför vi jag bli medlem och e spela i rollspelet

Nekad, Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario" "Berätta om din karaktär"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka