Nekad eliasc123 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjukost

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? eliasc123/Elias Mjukost#8167

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Mjukost han är en kille som är väldigt trevlig och snäll men kan bli aggressiv om någon hetsar. gillar äventyr och nya möjligheter. Han gillar att hitta på nya grejer och göra nya grejer. Elias är född 1998 och han har ett stort intresse av bilar. Elias har jobbat som personalansvarig på Vianor i en annan stad och har jobbat som reporter. Elias gillar bilar väldigt mycket och därför började Elias jobba på Vianor. När Elias var ett barn gillade han att va med i verkstan med sin pappa Leo och hjälpa till redan som liten, Elias började bli intresserad av bilar redan då. Elias var väldigt dålig i grundskolan och behövde nästan gå om en årskurs, det gick bättre för Elias i gymnasiet där han gick gymnasielinjen Fordons- och transportprogrammet det var då han fick sitt riktiga intresse av bilar. När Elias var 17-18 år tog han lumpen som stridspilot och därför har han erfarenheter av att flyga helikopter och flygplan. Elias har drömmar om att kunna allt om bilar och kunna mecka mycket, Mecka mycket med vänner samt andra och lära sig av deras kunskaper är också något som Elias vill eftersom att han gillar att lära sig nya grejer. Elias gillar att röra på sig och va aktivt fysiskt och han gymmar mycket på fritiden, han tar 200 kg i bänkpress samt 210 kg i marklyft. Elias har också en annan hobby och det är köpa och sälja bilar begagnat han tycker det är kul och intressant för att han tycker det är kul att buda pengar runt bilar och komma med bra dillar så man får båda personerna glada för olika saker. Elias har dok dåliga vänner som håller på med mycket skit och Elias börjar bli mer och mer involverad i det kompisarna gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag har spelat på servern så länge nu och jag känner att jag vill ta ett steg till till nästa nivå för att jag känner att jag spelat så länge nu och har en så pass bra rp och känner att jag kan ge ut mer rp till servern och jag blir medlem om jag blir medlem kan jag utveckla min rp mycket mer och bidra till en bättre, roligare och mer spännande rp för andra. Jag kommer också försöka göra mina scenarion bättre med min höga rp nivå så att det blir roligare för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska fokusera på att vinna alla scenarion och även göra det kul för motpartens skull

Hur hittade du Unive? En kompis

Nekad, ej tagit sin intervju inom den angivna tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka