Dubbelpost eliasc123 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjukost

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198793266450/

Ditt Hex-ID: 110000131a69512

Vad är din discord tagg? eliasc123/Elias Mjukost#8167

Vem var det som bannade dig? Moezz

Bild på banmeddelande: moezz.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han skrev jag va inkompetent vad han syftar på e lite oklart asså.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inge aning inte spelat FiveM på hundra år sen jag fick höra jag va bannad av min kompis på skolan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja tycker jag för vet inte vrf o jag e oskyldig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad innan men såklart lär jag mig av varje ban😉

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vne va jag gjort asså.

Har du lärt dig någonting efter din ban? A absolut gör inte de jag nu gjorde o va en snäll liten människa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ye

@Zouwi kom på att jag blev inte temporärt bannad utan permanent så kan du ta bort den här gjorde den på permanent isället thx

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka