Accepterad eliasc123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjukost

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: eliasc123/Elias Mjukost#8167

Ange ditt födelsedatum 30 November 2008

Varför ska just du bli staff? För jag är en aktiv och trevlig person. Jag tycker jag ska bli staff för att jag vill verkligen ändra på rpn och få den på ett bättre spår jag vill hjälpa till och förbättra unive och visa vad jag går för. Är väldigt på när jag gör något och gillar att hjälpa till och är väldigt snäll mott folk jag möter första gången. Jag vill få bort allt lallande och tramsande och få en högre rp. Jag har tröttnat lite på Rpn och därför vill jag nu bli staff och förbättra rpn istället. Om jag blir staff ska jag gå all in och visa min bästa sida av mig och köra 100% på mitt arbete och va så trevlig mott alla och behandla alla med respekt och försöka bli av med alla problem spelare som tex inte bryr sig om dom blir blackade eller inte bryr sig om dom får indraget krim dom ska bort och nya och bra rpare ska in på servern så att Unive blir så bra som möjligt. Vi alla har varit med om att folk metagamer eller abusar sina Perms för att vinna scenarion och de sånt jag vill få bort. Så om jag blir staff ska jag verkligen vissa fram fötterna och visa insiativ och visa att jag bryr mig om Univs rp för det gör jag verkligen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv på
Måndagar, Tisdagar, Torsdagar, Fredagar, Lördagar, Söndagar då jag har träning på Onsdagar. Jag kommer kunna vara aktiv runt 3 till 6 Timmar på vardagar och på helger mer. Runt 8 till 10 timmar. Men såklart kommer de komma undantag då jag kanske har något planerat eller något prov jag behöver plugga på men det borde inte va några bekymmer.

Hur länge har du spelat på Unive? Joined Tue, Sep 28, 2021 7:31 AM men Registered Sun, Dec 20, 2020 2:57 PM

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit Servervakt länge och haft många vänner som varit staff som hjälpt mig mycket och lärt mig mycket och kan hjälpa mig om det behövs. Har även varit helper en gång tidigare så kan standarden och hur man ska göra och alla kommandon.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det finns inget som jag inte är beredd att jobba som jag är väldigt flexibel och kan jobba med nästan allt. Men nä tror jag kan allt så är beredd på allt.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka