Nekad EliasBoss9 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EliasBoss9

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? eliasboss9

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Viking Vingård är en 23-årig karaktär som har vuxit upp i en kriminell miljö tillsammans med sina bröder Viktor och Ville. Han är känd för sitt aggressiva temperament och lättillgängliga ilska, vilket är en följd av hans tuffa uppväxt. Trots detta har han ett starkt band med sina bröder och betraktar dem som sin enda sanna familj. Viking älskar kebab, något han delar med sina bröder och som påminner honom om de enklare och lyckliga stunderna i deras liv, särskilt eftersom deras farsa hade en pizzeria. Sammanfattningsvis är Viking en komplex karaktär med starka familjeband och en kärlek till kebab som ger värme till hans annars tuffa personlighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är övertygad om att jag kan vara en värdefull tillägg till Unive rollspelsserver. Efter att ha spenderat tid där tidigare och tagit en paus är jag nu redo att återvända och skapa fler minnesvärda rollspelsscenario. Jag vill dela min tidigare erfarenhet med nya medlemmar, delta i berikande berättelser, engagera mig i serverns evenemang, och möjligtvis vara en rollspelsvärd om det är möjligt. Viktigast av allt, jag strävar efter att upprätthålla en positiv och respektfull attityd gentemot alla medlemmar för att främja en sund och rolig rollspelsmiljö. Jag ser fram emot att bidra till Unive rollspelsserver och skapa fantastiska rollspelsupplevelser tillsammans med andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna "förlora" ett scenario, man måste inte vinna alla scenarion. Alla borde få ha kul och ha en social rp inte bara den ena parten av roleplayen.

Hur hittade du Unive? Vän

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka