Nekad elias_13372 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias_13372

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? elias_13372

Vad är ditt födelsedatum? 17 september 2008

Berätta om din karaktär. Elias Karlsson är en 23 årig kille, Elias kommer ifrån Sverige han växte upp med sin mamma, pappa och hans lillebror. Elias pappa har betytt väldigt mycket för honom i hans uppväxt och funnits där när Elias haft det som jobbigast. Elias pappa jobbade inom polismyndigheten när Elias var 15 år gick tyvärr pappan bort i en biljakt när han skulle köra efter en bil i hög hastighet på motorvägen när han var ute och patrullerade då fick polisbilen sladd och Elias pappa åkte rätt in i en betong vägg och förlorade sitt liv efter detta så mådde Elias jätte dåligt och orkade knappt gå till skolan, Elias var tvungen att välja gymnasie inriktning o då kände han att han skulle gå i pappas fotspår och han valde att gå samhäll eftersom att pappan gjort det, Elias gick ut gymnaset och började att arbeta på en butik och han jobbade där i 4 år fram till idag då han sa upp sig på jobbet och kände att det var dags att söka till polishögskolan. Elias älskar att gymma, , springa, laga mat , hänga med kompisar. Elias är en snäll och väldigt omtänksam person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig rp eftersom att jag är väldigt seriös när det kommer till rp vilket gör det extremt mycket roligare, jag kommer att bidra med väldigt mycket skratt eftersom att jag har en rolig humor, jag kommer att bidra med många roliga stunder då jag lägger ner mycket timmar på spelandet, jag kommer bidra med realistiskt spelande då jag går in i min roll väldigt seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska kunna förlora ett scenario för att båda ska tycka att det skall vara kul , man måste inte alltid vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst alla regler och tycker dem är bra , copbaiting är att man försöker att få polisens uppmärksamhet exempel om man står vid ett trafikljus och polisen står bredvid dig och du kör fast du vet att polisen står bredvid . eller ifall man ser polisen längre fram på motorvägen och börjar köra över hastighets gränsen förbi dem. fearrp ifall nån riktar en pistol mot ditt huvud och du börjar att springa där ifrån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat väldigt mycket förr men slutade ett tag o känner nu att jag vill börja spela det igen eftersom att det var så kul. jag tog en paus kan man säga i två år då det kom skola ivägen men nu är jag tillbaka med min egna dator då jag spelade på min brorsas gamla innan jag og en paus

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt duktig på att prata med människor och jag vill bli polis i verkligheten oxå, är duktig på att hantera stress.

Senast ändrad:
Nekad. Endast 1 ansökan på 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka