Nekad elias_13372 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias_13372

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? elias_1332

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Elias karlsson är en 23 årig kille som drömt om att en gång bli polis, han hade en bra uppväxt med en mamma som jobba inom sjukvården och en pappa inom polisen men hans far gick bort under en biljakt , så Elias bestämde sig för att gå i sin pappas fotspår och försöka hjälpa staden att minska brottsligheten och göra den säkrare , Elias karlsson gillar att träna, vara med vänner, laga mat, prata med människor, han är en väldigt snäll och trevlig herre med mycket energi och glädje.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med väldigt seriös Rp , skratt, roliga stunder, bra scenarion ,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man alltid inte själv bara ska vinna, utan man ska göra det rolig för alla , att man ska kunna förlora ett scenario och inte bara tänka på sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst alla regler och tycker dem är bra , copbaiting är att man försöker att få polisens uppmärksamhet exempel om man står vid ett trafikljus och polisen står bredvid dig och du kör fast du vet att polisen står bredvid . eller ifall man ser polisen längre fram på motorvägen och börjar köra över hastighets gränsen förbi dem. fearrp ifall nån riktar en pistol mot ditt huvud och du börjar att springa där ifrån

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat lite rollspel innan på min brors gamla dator men du köpte jag en egen och vill vara med på en bra server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt duktig på att prata med människor och jag vill bli polis i verkligheten oxå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka