Nekad Elias91 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias91

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198011871779

Ditt Hex-ID: 110000103137223 (Hex)

Vad är din discord tagg? Ellos#3840

Vem var det som bannade dig? ~repeat

Hur lång tid var din ban? 50 dagar!!!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm powergaming suntfönuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning faktiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min lastbil som gruvarbetare förbi sjukhuset och skulle kolla om de fanns någon att fråga om vägen till arbetet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en extremt felaktig ban. Jag vet inte hur detta räknas som VDM eller powergaming. Jag körde inte på någon överhuvudtaget??!? Idag blev jag avstängd för att en kille spawna i mina armar och skrek "SLÄPP MIG". What?!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bann 1. Inte ta tjänstefordon.
Bann 2. Lärde mig inget, en bugg hände och jag blev bannad för att jag spawna med en kille i armarna när jag hade loggat in.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, jag ville ha en vägvisning till jobbet som jag har, jag har stenar som jag inte vet vad jag ska göra med dem, Trodde man skulle köra tillbaka till lastbil platsen men inget görs med stenar där, åkte in till stan och förbi sjukhuset för fråga om vägledning, kör förbi och vips, BANNAD.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man blir bannad utan förvarning om varför eller ens blir varnad. Hur är det powergaming eller VDM att köra sin lastbil?!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka