Nekad ELIAS8 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ELIAS8

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199108906120/s

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Pano

Vad är ditt discord namn? Thekorv2

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Biki Sharbo är 23 år gammal och har flyttade till Sverige när han var 15 år med sin familj för att det var krig i Irak. Han gillar att vara med i gäng för han tycker det är kul. När han var yngre så spelade han fotboll i Irak där han kommer ifrån men sedan blev skadad i Bennet så han inte kunde spela fotboll mer. däremot gillar biki också att jobba som pizza bagare för att hans föräldrar har ägt en pizza restaurang i Irak och i Sverige. bikis dröm är att han vill bli rik och äga massor av bilar och kunna hjälpa sin familj för att dom är sjuka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill få en bättre rp nivå och kunna få bra jobb som tex mekonomen eller polis eller kriminell för dom sakerna kan man inte jobba med utan medlemskapet. Och det är en riktig bra server Och jag kommer följa alla regler och även så är det ett väldigt bra Community Och jag kommer att vara så aktiv som möjligt. Och dom som streamsnipar eller lallar kan man kicka dom för det är tråkigt att dom förstör serven.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan försöka få en bättre rp nivå även fast det är redan bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla kan vinna i ett scenario inte bara en själv.

Hur hittade du Unive? Har sett på Youtube om er och mina kompisar har även rekommenderat och har hört bra rekomendationer från folk.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Samt skriv din discord tagg. Försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka