Nekad ELIAS8 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ELIAS8

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Länk till din steam profil: . https://steamcommunity.com/profiles/eliaspano8

Ditt Hex-ID: clducm

Vad är din discord tagg? Thekorv2#0532

Vem var det som bannade dig? Babay

Bild på banmeddelande: 2022-12-25.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte faktiskt Jag råkade komma imot där jag har min kniv och så märkte jag inte det fast folk som jobbade på marja lisas tog upp basebollträd och kniv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en person på Marja lisas hållde på att slå folk utan anledning tex mig min vän och massa personaler och så tog dom som jobbade fram vapen på marja lisas och sprang efter honom sen efter när han var ute skulle jag ta fram en hamburgare för att äta och såg inte att jag hade kniven där för jag brukade alltid ha hamburgare på 2 knappen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja Det var Felaktig bann för att jag såg inte att jag hade kniven uppe medans andra massa personaler hade baseboll träd och kniv och dom valde just att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde haft dubbel kollat min inventory så att det inte händer igen och för då vet jag vart jag har mina saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka