Nekad ELIAS8 | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ELIAS8

Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias pano

Vad heter du på discord? Thekorv2

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv mycket färre på vardagar efter som jag har skola men försöker vara inne 3-4 gånger om dagen när det är vardag och börjar spela runt 19 och försöker att spela till 23 men på helger är jag inne mycket mer och längre om dagarna och sitter minst 6 timmar i spel och försöker även vara så aktiv som möjligt

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) .

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att dom hjälper staffsen med olika kommands när en staff inte hinner specca någon på piren som lallar kan sv sköta det med att kicka personen och dv bilar som bara ligger och är sönder och försöker hjälpa dom som behöver hjälp om jag ser någon dog av bugg eller liknande som jag ser så kan jag ressa personen

Varför vill du bli servervakt på servern? vill återgärda fel och försöka få folk att bli mer seriösa och lyssnar på när man kickar folk. Har inte varit servervakt tidigare och vill lära mig att bli en servervakt som inte är koruppt eller gör dåliga saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man missbrukar sin makt med dom olika sakerna som tex ressa någon som inte behöver ress när dom inte dog av en bugg eller liknande. när folk id peekar mitt i en skottning så man vet vart folk är och skjuter mot dom exat vart dom är eller när man sitter i en bil och så kommer det en annan och så kollar man hur många det är i bilen på grund av att man har fördelen med toggleid

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka