Nekad elias7731 | Medlem ansökning []L1nky

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias7731

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198207351208/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Magnus7731#3891

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Jag växte upp i en lägenhet med min mamma, pappa och min katt Ulle. Vi hade det bra, mina föräldrar hade bra jobb och vi hade ändå ganska mycket pengar. Vi bodde ute på landet och hade det bra. När jag blev 6 år så blev min pappa påkörd när han skulle ut blev han påkörd av en bil. Då bodde jag bara med min mamma och Ulle, vi fick så lite pengar så vi inte hade råd med räkningarna, vilket gjorde så att vi fick flytta ut till en blillig trång lägenhet. Vi hade inte mycket pengar alls och till slut tog min mamma livet av sig. Sen fick jag sommarjobba och bo hos min mormor, till slut blev jag 18 och flyttade ut till en egen lägenhet, jag fick jobb på McDonalds. Jag var tydligen otrevlig mot mina jobbkamrater så jag fick sparken.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det känns som att jag skulle kunna vara bra som medlem på Unive, om jag ser en bugg/glitch rapporterar jag det och om jag ser någon bryta mot en regel rapporterar jag, Jag vill hjälpa till med att utveckla servern, och för att jag ska kunna göra mer grejer. Söka till mycket bättre jobb som t.e.x Falck.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att det finns väldigt mycket att göra på just Unive, och för att det är så mycket folk inne hela tiden, det är mycket därför som jag vill bli medlem på den. Många av de som spelar på servern är också seriösa!

Hur hittade du Unive? jag kollade igenom server listan sen så hittade jag unive och skulle prova den och den är väldigt rolig att köra på

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kriminell, fixa ett gäng med vänner, ha många bilar till gänget och bli ett känt gäng. Vi vill bli störst och tjäna pengar!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få nästan alla bilar i spelet, kanske försöka bli chef på något jobb till slut. Sen så vill jag ju också försöka få så många att börja med Unive!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu, just nu spenderar jag all min FiveM tid på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka