Nekad elias7731 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias7731

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198207351208/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Magnus7731#3891

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Jag växte upp i en lägenhet med min mamma, pappa och min katt Ulle. Vi hade det bra, mina föräldrar hade bra jobb och vi hade ändå ganska mycket pengar. Vi bodde ute på landet och hade det bra. När jag blev 6 år så blev min pappa påkörd när han skulle ut blev han påkörd av en bil. Då bodde jag bara med min mamma och Ulle, vi fick så lite pengar så vi inte hade råd med räkningarna, vilket gjorde så att vi fick flytta ut till en blillig trång lägenhet. Vi hade inte mycket pengar alls och till slut tog min mamma livet av sig. Sen fick jag sommarjobba och bo hos min mormor, till slut blev jag 18 och flyttade ut till en egen lägenhet, jag fick jobb på McDonalds. Jag var tydligen otrevlig mot mina jobbkamrater så jag fick sparken.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill hjälpa till att rapportera buggar om jag ser/får reda på en så rapporterar jag. Samt om det är en person som bryter mot en regel försöker jag få det på film och sen rapporterar jag honom. Samt vill jag ge förslag till er som är ansvariga på servern tips på hur servern kan utvecklas!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad av just Unive eftersom att det är så himla mycket folk inne och att väldigt många av dem gör seriös och bra RP! Samt att det är så kul att folk jobbar nästan överallt som det är på riktigt. Vilket kan leda till fler och bra scenarion!

Hur hittade du Unive? jag kollade igenom server listan sen så hittade jag unive och skulle prova den och den är väldigt rolig att köra på

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål är att hitta det perfekta jobbet just för mig, få många bilar, bli omtyckt om många, och skapa så många bra, roliga och spännande scenarion!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att skapa så himla många bra, roliga och spännande scenarion som möjligt. Samt vill jag sprida servern till fler personer så att de också kan börja köra på servern. Jag vill försöka att testa på alla jobb och hitta vilket som är det perfekta jobber för mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu, just nu spenderar jag den flesta tiden på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka