Nekad elias770 | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elias770

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? elias770

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Khalil Jasm och är en 20 åring som var född och uppvuxen i Norrköping. Khalil har en invandrarbakgrund från Syrien och Irak, hans föräldrar flydde från krig och kriser i hemlandet i jakt på ett bättre liv. Khalil har alltid drömt om att jobba som sjukvårdare för att kunna rädda liv men eftersom han inte är så smart, börjar han tröttna på regelbundna dåliga resultat i skolan och lyckas inte med sin utbildning. Med tiden har Khalil gått från en snäll och omtänksam person till en kall känslig och tyst person. Khalil är intresserad av bilar och specifikt Audi bilar, han gillar också att prata, spela och kolla på fotboll på grund av Cristiano Ronaldo, som Khalil har gillat sedan ung ålder

Vad kan du bidra med till serverns RP? Nyanserad rp-nivå eftersom jag har erfarenhet från andra servrar där jag rp-at både krim och lagligt inom exempelvis sjukvård, polis och gängboss. Jag vill se till att jag kan rp-a så realistiskt som möjligt och se till att båda parterna alltid har det rättvist i alla scenarion och tänka mycket på sunt förnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? FairRP

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes. §1.2 a.Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. §1.4 a.Använd inte communityt eller servern som en plattform för reklam för andra servrar eller aktiviteter utanför servern och communityt. §4.1 i.Sunt Förnuft Definition: Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn. Exempel: Du tar och cyklar in i en bilaffär, sen tränger du dig i kön.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rollspelat i SwedishKnight och Bryggeriet, är admin i en nyuppstartad server "Century Roleplay"

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din karaktär. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka