Accepterad Elias360 | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias360

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448154597/

Ditt Hex-ID: 110000158AF61E5

Vad är din discord tagg? Elias2002743#1801

Vem var det som bannade dig? 1Mway

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230525_150804.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning för man blir väll inte skadad om man snurrar för att man tappar fästet och inte krockar med någonting.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade varit vid gruvan för att hacka. jag var på väg upp mot stället där man säljer diamanter och sånt. När jag var framme och skulle gå ut för att sälja så blir jag kickad för powergaming utan att jag hade gjort något. Det ända jag gjorde var att köra upp och jag krockade inte eller något utan jag bara blev bannad sådär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban då jag bara körde min c63 på motorvägen upp mot stället där man säljer utan att krocka eller någonting vilket jag inte förstår varför jag fick en ban för powergaming.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag råkade krocka in i en vägg och tänkte på något annat vilket gjorde att jag inte rpade på mina skador utan jag gick bara ut ur bilen och började putta den. Jag har även råkat att använda mild ooc när jag pratade istället för att skriva det i ooc chatten.
sen kommer jag tyvärr inte ihåg några andra bans som jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag hade kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka