Nekad Elias360 | Ban Överklagan (LKN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias360

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199448154597/

Ditt Hex-ID: 110000158AF61E5

Vad är din discord tagg? Elias2002743#1801

Vem var det som bannade dig? LKN

Hur lång tid var din ban? 7 dagar och 15 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230402_184228.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min vän slog varandra med baseboll trän för att vi bråka och att han körde ner en bil i vattnet men vi rpade på det på det sätt at de som satt i bilen hade kört ner vår kompis bil i vattnet så vi tänkte göra en liten payback.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som händer var att jag och min kompis var vid malmqvist och vi var lite arga på varandra och båda drog fram varsitt basebollträ och började slå varandra men om någon av oss skulle dö så skulle vi ta varandra till sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var fel för att vi hade rpat ett tag vilket ledde fram till att vi började slåss.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En ban jag fick var powergaming men då var det att jag råkade glömma att rpa på de skadorna jag fick efter att jag krockade med en vägg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säga att det räcker och att vi kunde prata om det så att vi inte behövde slåss annar kunde vi ha tagit det på ett privat ställe där det inte är så mycket folk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det jag har lärt mig är att inte slåss på allmänna platser som piren utan att man ska ta det lite mer privat. Man ska inte slåss bara för att det är kul utan man ska slåss om det verkligen skulle hända något eller för att skydda sig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka