Inaktuell Elias23?? | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elias23??

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Slovaken#2820

Vad är ditt hexid? 1100001421dee24

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo Jag vill bli Medlemskaps Ansvarig då jag hr väldigt mycket erfarenheter inom just Att vara Medlemskaps ansvarig sen även så har jag varit det på andra servers men jag vill kunna hjälpa till genom att läsa Medlemskaps ansökningar och i så fall neka eller godkänna dom därför vill jag bli medlemskaps ansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo varför ni ska välja mig det är för att jag är snäll hjälpsam kan ta mycket intervjuer jag kan även aktiv väldigt mycket jag kan vara online på forumet mer och svara På medlemskaps ansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska ha respekt man ska inte stressa Samt att man inte ska avbryta personen som pratar och man ska låta dom prata till punkt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo jag hade kunnat påverka för att jag har väldigt mycket erfarenheter jag vet även vad som gäller samt att jag är väldigt aktiv sen även så gillar jag att ha lite saker att göra för annars så blir det bara tråkigt men jag kan sitta mycket på forumet och ta och läsa Medlemskaps ansökningar i lugn och ro och sedan i så fall om någon sitter och väntar på en medlemskaps intervju så kan jag ta den

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mogen rättvis hård och sen inte godkänna bara för att det är en kompis som ansöker utan att man ska vara lika hård mot dom som mot alla andra

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? för att det är ju det den rollen är till för tex att läsa medlem skaps ansökan och svara på dom

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 10:00 - 22:00 Tisdag 09:00 - 22:00 Onsdag 10:00 - 22:00 Torsdag 10:00 - 22:00 Fredag 12:00 till - hur länge jag vill Lördag hur mycket jag vill Söndag 12:00 - 22:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server jag spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det gör det inte

Skriver sista frågan här råkade radera den

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig?

Jag har i Ansvar Som Medlemskaps Ansvarig att läsa medlemskaps ansökningar på forumet även att hjälpa folk sen efter så ska jag då ta Muntliga Medlemskaps Intervjuer oxå för att folk som ansöker och vill bli Medlemmar på unive

+ rep han borde bli det för att han kan sköta sig
bra och det är en kort ansökan men bra

-/+ rep ganska bra ansökan men jag tycker inte man får fram vad man ska på vissa frågor

Tillbaka