Nekad Elias213 | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069523492/

Ditt Hex-ID: 1100001421dee24

Vad är din discord tagg? Slovaken#2533

Vem var det som bannade dig? sather bannade mig

Hur lång tid var din ban? jag var permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? där står bara att jag har blivit perma bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag frågade om en staff var dum i huvudet och då så fick jag en permanent ban och därför så vill jag komma till baka för att detta kommer aldrig att hända igen det kan jag lova har blivit mer mogen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att jag bytte gäng 6 gånger och då så blev jag inkallad till krim support och då så säger han att jag ska få indragen krim och då blev jag arg och säger nej jag vill ha min krim och efter att han hade tagit bort den rollen och då så frågade jag han om han var dum i huvudet och då så fick jag indragen medlem och en permanent ban men detta kommer aldrig att hända mer det kommer jag lova detta var det sista jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig jag har lärt mig att man inte ska säga så till en staff och jag kommer inte att göra om detta igen det lovar jag

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg något av de tidigare bans och därför så vill jag att kunna komma in och rpa då jag inte har någon annan server att spela

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte varit så arg och hoppat support och sagt att han var dum i huvudet då det var fel av mig och som jag sa att detta kommer aldrig att hända igen det kan jag lova

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag har lärt mig att man aldrig ska säga till en staff att han var dum i huvudet då det är staff disrespekt och det är en regel som man inte ska bryta mot och detta ber jag så mycket om ursäkt för

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

tar och taggar en mod då denna personen som har bannat dig inte längre är med i staff teamet
@fjonken

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka