Accepterad Elias213 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069523492/

Ditt Hex-ID: 1100001421dee24

Vad är din discord tagg? E_B 1353

Vem var det som bannade dig? 320 master

Hur lång tid var din ban? jag var permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står att jag har blivit bannad för psycko samt att jag hotade staffs och jag kommer aldrig att göra om det igen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig för att jag var dum och hotade en staff och det var fel av mig bara för att jag blev av med mina roler så

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne och spelade och när jag gick ut ur gamet så var jag bannad från unive dcn och sen så var jag perma bannad från unive server

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. g

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte varit banna d innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha lämnat servern och jag skulle inte skrivit till en staff han han skuelle dö som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och jag kommer aldrig göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka